Rejestracja klienta w sklepie

Gry i konsole. Sklep NOR-BIT oferuje sprzedaż konsol, gry i akcesoria do konsol. Sklep prowadzi Norby z PSX EXTREME. Najlepsze ceny, duży asortyment, ekspresowe wysyłki. Zapraszamy!

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Sklep Internetowy www.norbit.pl prowadzony jest przez: P.H.U. NOR-BIT Norbert Konieczny z siedzibą w Miliczu, ul. 11 Listopada 14/1 (woj. dolnośląskie), NIP: 916-109-41-98, REGON: 932975310.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie. Gwarantujemy, że wszystkie produkty oferowane przez sklep pozbawione są wad prawnych i fizycznych.
 
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok (sklep internetowy oraz e-mail). Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta będą realizowane w następnym dnia roboczego. Zamówienia złożone do godziny 13:00 postaramy się zrealizować i wysłać jeszcze w tym samym dniu.
 
Sklep Internetowy umożliwia następujące sposoby płatności:
 
a. Gotówką przy odbiorze towaru w sklepie
b. Przedpłatą przelewem na konto podane w mailu na stronie www.norbit.pl/kontakt
c. Płatne listonoszowi lub kurierowy przy odbiorze przesyłki wysłanej 'za pobraniem'.
 
Czas realizacji każdego zamówienia wynosi zazwyczaj od 24 do 48 godzin. Wszystkie przesyłki staramy się wysyłać 2 razy dziennie (rano i po południu), co zapewnia szybką dostawę zamówionego towaru. W sporadycznych przypadkach (złożone zamówienie sprzętowe czy zamówienie specjalne) czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do kilku dni, w takich przypadkach zawsze będziemy ustalać szczegóły indywidualnie z klientem drogą mailową lub telefoniczną. 
 
W sporadycznych przypadkach, np. w przypadku braku towaru w magazynie, zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
 
Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości (np. niepełny lub niepoprawny adres albo brak numeru telefonu dla kuriera, bierzemy pod uwagę również historię zamówień).
 
Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ (zawsze w formie priorytetowej) lub firm kuriereskich DHL oraz K-EX. Na specjalne życzenie klienta istnieje możliwość wysyłki inną firmą kurierską (DPD, UPS, FedEx - wszystkie opcje dostawy serwisu EPAKA), ale to dopiero w następnym dniu roboczym (wydłużony czas oczekiwania na kuriera) oraz przy wyliczeniu indywidualnej ceny za przesyłkę. Czas dostawy to zazwyczaj 24 godziny od nadania paczki przez nasz sklep, wyjątek mogą stanowić mniejsze miejscowości, warunki pogodowe, lub inne czynniki niezależne od naszego sklepu.

UWAGA! Od 1 grudnia 2015 naszym wiodącym przewoźnikiem została firma kurierska DHL. Powinno to znacznie poprawić jakość usług kurierskich. Nadal istnieje opcja wysyłki firmą K-EX, proszę to jednak zaznaczyć w uwagach do zamówienia.
 
Koszty wysyłki w sklepie NOR-BIT prezentują się następująco:

- odbiór osobisty w sklepie (PŁATNOŚĆ W SKLEPIE) - 0 zł
* do wyboru również przy wysyłce na e-mail po wpłacie na konto (np. kody do xbox live lub psn)

- list polecony priorytetowy (WPŁATA NA KONTO) - 8 zł (opcja dostępna tylko dla gier)
* ten koszt wysyłki jest stały niezależnie od liczby kupionych gier !! Opcja listu poleconego nie może być stosowana w przypadku zakupu konsoli do gier! Konsole lub akcesoria do konsol możemy wysłać tylko paczką pocztową lub firmą kurierską.

- wysyłka pocztą (WPŁATA NA KONTO) - 16 zł (paczka pocztowa priorytetowa)
- wysyłka kurierem (WPŁATA NA KONTO) - 17 zł (paczka kurierska DHL 24)

- wysyłka pocztą (PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE) - 18 zł (przesyłka pobraniowa pocztowa priorytetowa)
- wysyłka kurierem (PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE) -  20 zł (przesyłka pobraniowa kurierska DHL 24)
*koszty wysyłki do wyboru przy zakupach gier i osprzętu do konsola oraz przy zakupie konsol do gier
 
Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu oraz ceny kosztów wysyłki zawierają podatek VAT (są to ceny brutto).

Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (paragon VAT 23% lub na życzenie fakturę VAT 23%).

Wszystkie wymienione produkty i nazwy w Sklepie Internetowym są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
 
Zastrzegamy sobie możliwość sprzedaży towaru w innym opakowaniu niż uwidoczniony na stronach w ofercie Sklepu Internetowego.
 
Firma P.H.U. NOR-BIT Norbert Konieczny zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta, Nabywca zawierający umowę w Sklepie Internetowym ma prawo odstąpienia od umowy kupna towaru w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów bezpośredniego zwrotu towarów do Sklepu Internetowego, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Nabywcy o konieczności poniesienia tych kosztów. Jeżeli Nabywca wybrał sposób dostarczenia zwracanego towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Nabywcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek nadawanych przez Nabywcę za pobraniem, zawierających zwracany towar.

Nabywca zobowiązany jest do przesłania wraz z towarem Oświadczenia o odstąpieniu umowy kupna towaru wskazując numer rachunku bankowego, na które ma być zwrócona kwota za zwracane produkty na adres Sklepu Internetowego: P.H.U. NOR-BIT Norbert Konieczny, ul. 11 Listopada 14/1, 56-300 Milicz lub na adres e-mail: norby@norbit.pl. Sprzedawca niezwłocznie zwróci Nabywcy wszystkie dokonane przez niego płatności (płatność za towar + koszty wysyłki poniesione przy zakupie) i zrobi to nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Oświadczenia i zwracanego towaru. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, bez widocznych śladów użytkowania. Prawo zwrotu nie przysługuje do gier nowych, które zostały pozbawione oryginalnego opakowania (np. gry które zostały rozfoliowane). Prawo zwrotu nie przysługuje również w przypadku zamówień specjalnych przygotowanych specjalnie na życzenie Nabywcy, np. konsole do gier w podanej specyfikacji realizowane na zamówienie indywidualne czy zestawy, które zawierają dodatkowe treści zainstalowane na specjalne życzenie Nabywcy na dysk twardy konsoli oraz w przypadku treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. karty doładowujące do XBOX LIVE lub PLAYSTATION NETWORK), jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Nabywcy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy, co niniejszym zostało uczynione. Reklamacje z tytułu rękojmi uwzględniane będą wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. 
 
Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty został uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego, chyba, że winę za powstanie uszkodzenia ponosi przewoźnik i okoliczność ta została udokumentowana spisaniem protokołu. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

Opis procedury reklamacyjnej:

Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Sklepu Internetowego: P.H.U. NOR-BIT Norbert Konieczny, ul. 11 Listopada 14/1, 56-300 Milicz lub na adres e-mail: norby@norbit.pl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać dokładne dane Nabywcy, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Sprzedający rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i odpowie na nią wysyłając na podany przez Nabywcę adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji / sporów:

Sklep informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur – Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia  roszczeń w razie nie uznania reklamacji przez Sklep. Jednocześnie Sklep wyjaśnia, że skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter nieprzymuszony  (dobrowolny). Sklep zastrzega, że poniższe zapisy Regulaminu mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sklepu do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.

Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są pod  adresami internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Informacje te są również dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

1)Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
2) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sklepem.
3) Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) w celu uzyskania bezpłatnej pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Sklepem.
4) Konsument ma możliwość zwrócenia się do Podmiotu Uprawnionego (podmiot ADR), o którym mowa w art. 8 USTAWA z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Sklep w niniejszym Regulaminie oraz w ramach Strony Internetowej udostępnia także łącze elektroniczne do platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR jest również źródłem informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Pod tym adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Stan związania ofertą następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sklep Internetowy.

W sprawach nieuregulowanych w regulaminie Sklepu Internetowego stosuje się regulamin oraz odpowiednie zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Ustawy KK, Ustawy KC, Ustawy DE.

Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany w/w regulaminu, a wszelkie zmiany regulaminu wchodzą w terminie 7 dni od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach.

Regulamin Sklepu Internetowego wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.

Ostatnia aktualizacja regulaminu 15 stycznia 2017 r.


NORBiT na Google +

NORBIT TOP 10
Zamów przed premierą!
Sniper 3: Ghost Warrior (PL!) LIMITED EDITION (XBO)
Sniper 3: Ghost Warrior (PL!) LIMITED EDITION (XBO)
HICIOR! EDYCJA LIMITOWANA! Znakomita gra snajperska polskiego studia powraca w jeszcze lepszym wydaniu. Ponownie wcielasz się w rolę snajpera elitar...
Sniper 3: Ghost Warrior (PL!) LIMITED EDITION (PS4)
Sniper 3: Ghost Warrior (PL!) LIMITED EDITION (PS4)
HICIOR! EDYCJA LIMITOWANA! Znakomita gra snajperska polskiego studia powraca w jeszcze lepszym wydaniu. Ponownie wcielasz się w rolę snajpera elitar...
Tekken 7 (XBO)
Tekken 7 (XBO)
MEGA HICIOR! TEKKEN POWRACA! Niesamowita bijatyka firmy NAMCO oparta została na zupełnie nowym silniku Unreal Engine 4, dzięki czemu grafika będzi...
Tekken 7 (PS4)
Tekken 7 (PS4)
MEGA HICIOR! TEKKEN POWRACA! Niesamowita bijatyka firmy NAMCO oparta została na zupełnie nowym silniku Unreal Engine 4, dzięki czemu grafika będzi...
DiRT 4 (XBO)
DiRT 4 (XBO)
MEGA HICIOR! Kultowa seria gier wyścigowych powraca w czwartej odsłonie na konsole nowej generacji od Codemasters! Gra oferuje ponad 50 samochodów ...
DiRT 4 (PS4)
DiRT 4 (PS4)
MEGA HICIOR! Kultowa seria gier wyścigowych powraca w czwartej odsłonie na konsole nowej generacji od Codemasters! Gra oferuje ponad 50 samochodów ...
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (PS4)
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (PS4)
MEGA HICIOR! Crash Bandicoot powraca na PS4! Na tą grę czekają chyba wszyscy, starsi i młodsi Gracze! Zupełnie nowe wydanie Crash-a zawiera trzy ...